KayraGrup Bültenler

 

 
   
Sahanın Yıldızları Belli Oldu!

KayraGrup olarak  sahanın yıldızlarını bulmayı amaçladığımız “Kim Sahanın Yıldızı Olmak İster?” yarışmamız kısa bir süre önce sonlanmıştır. Kayra Akademi tarafında düzenlenen  yarışmamız için Senarist ve Yönetmen Mehmet Auf ile eğitim videoları  çektik. Bu sayede ekiplerimize nasıl ideal tanıtım uzmanı olabileceklerini ve bir Kayra elemanının olmazsa olmaz özelliklerini anlattık.

İdeal tanıtım uzmanını aradığımız bu yarışma için sahada markayı temsil edecek çalışanın nasıl olması ve ürünlerin tanıtımını nasıl yapması gerektiğini vurguladık. Ayrıca sosyal medyada duyurularını yaptığımız yarışmamıza katılımın eksiksiz olması için hem sms, hem de mail yoluyla katılımcıları bilgilendirdik. Böylece toplamda 3 etap olan ve her etapta biraz daha zorlaşan sorular içeren sınavlarda çalışanın markaya yönelik bilgisini, performansını ve bağlılığını ölçtük.

Sahadaki personellerimizin kişisel gelişimini desteklemeyi ve ürünler hakkındaki bilgi seviyesini ölçmeyi amaçlayan yarışmamız 2 Eylül’ de başladı, 27 Eylül’de sona erdi

Yarışmada en hızlı ve en bilgili olan ilk 3 kişi ve aramıza yeni katılan arkadaşlardan ümit vadeden 1 kişi birer yıldız olmaya hak kazandı.

Bunun yanı sıra, her marka grubunda kendi yönettiği ekipte yarışmanın tüm aşamalarına en fazla katılımı sağlayan ve ekibi en yüksek not ortalamasını elde eden ekip şeflerimizi de belirledik, ve onları da çabalarında ötürü ödüllendirmeye karar verdik.

Bunun yanı sıra, her marka grubunda kendi yönettiği ekipte yarışmanın tüm aşamalarına en fazla katılımı sağlayan ve ekibi en yüksek not ortalamasını elde eden ekip şeflerimizi de belirledik, ve onları da çabalarında ötürü ödüllendirmeye karar verdik.

İşte Yıldızlarımız !

Philips SDA Ekibimiz;1.Çiğdem Şen Polat, 2.Didem Yıldırır, 3. Fatma Kul Urgancı

Ümit Vaat  Eden Yıldızımız;Yasemin Sarı

Philips LE Ekibimiz;1. Zehra Çiftçi, 2. Barış Özçelik

Ümit Vaat Eden Yıldızımız;Aykut Görbil

Philips Monitör Ekibimiz;1. Anıl Akbulut, 2.Ahmet Koç

Garanti POS Ekibimiz;1. Akay Kebelek, 2.Ferhat Yıldırım, 3. Mehmet Öztürk

Ümit Vaat Eden Yıldızımız;Tahsin Doğan İnci

Indesit Ekibimiz;1. Rauf Karaçizmeli, 2.Emrah Demiray, 3.Ahmet Mete

Ümit Vaat Eden Yıldızımız;Mehmet Karaca

TP Vision TV Grubu Ekibimiz;1. Özcan Yıldız, 2.Necati Ocak, 3.Erman Sever

Ümit Vaat Eden Yıldızımız;Lütfi Özbey Kara

Ve Ekip Şeflerimiz; 

Philips SDA Ekip Şefimiz;Kürşat Yavuz

TP Vision TV Grubu Ekip Şefimiz;Kayra Serin

Indesit Ekip Şefimiz;Ergin Kel

Garanti POS Ekip Şefimiz;Gökhan Kulikoğlu

Philips LE Grubu Ekip Şefimiz;Oğuzhan Yeyinmen

   
KayraGrup Akıllı Ütü Azur’ un Sahadaki Lansman Tanıtımını Gerçekleştirdi.

Sahadaki lansman tanıtımını gerçekleştirdiğimiz Akıllı Ütü Azur’ un demo aktivitelerini sürdürüyoruz. Aktivitenin ana mesajı olan iyonize derin buhar teknolojisiyle Akıllı Azurların eskisine oranla daha etkili sonuçlar verdiğini anlatmayı hedeflediğimiz çalışmalarımız başarıyla gerçekleşiyor. Mağazalarda oluşturduğumuz demo alanlarında  tüketicilere Akıllı Azur yeniliklerinden bahsederken, ürünü deneyimlemelerini de sağlıyoruz. Bu sayede hem demolarımızı ilgiyle izleyen tüketicilerimizi  bilgilendiriyoruz hem de Akıllı Azur‘ un doğru tanıtımına katkıda bulunuyoruz.

   
KayraGrup Saha Ekibi, Garanti BAK projesinde!

Garanti Bankası, otomobil satın almak isteyenler için oluşturduğu BAK projesi ile bayide anında kredi almayı mümkün kılıyor. Biz de Kayra Grup olarak bu projenin doğru işlemesi ve gerekenlerin eksiksiz yerine getirilmesi için çalışıyoruz. Bunun için projede görev alacak personellerin  seçimini ve eğitim süreçlerinin tamamlanmasına destek verdik. Eğitim sonrası işlerinin uzmanı olan personellerimiz şimdi sahada görev başında!


   
Hotpoint Tır Projesiyle Yolla Çıktı!

Sahada temsilini üstlendiğimiz markalardan  Hotpoint için İstanbul, Ankara, İzmir, Denizli illerini kapsayan bir projeye dahil olduk. Belirli AVM önlerinde Hotpoint ankastre ve küçük ev aletlerinin bir Tır içinde sergilenmesini amaçlayan bu proje için görsel açıdan dikkat çekecek POP malzemeleri çalışmaları yapıldı. Bunun yanı sıra bu illerde Ankastre ürünlerimizi satan bayilere davetiye bırakıp buralarda ürün teşhir çalışmaları gerçekleştirdik. Bu yolla müşteriyi etkileyecek ve markanın imajına uygun olacak yeni bir düzenleme yapmış olduk.  Amacımız, sadece markamızı ve ürünlerimizi göstermek değil, mağazalarımıza trafik yönlendirmek, stokların dönüş oranını artırmak ve reklamı satışa dönüştürmek oldu.

   
Çalışanlarımızın Performanslarını Yepyeni Bir Sistemle Ölçüyoruz!

İnsan Kaynakları ve Organizasyonel Gelişim Projemizin danışmanı ve yöneticisi Aysun Kalmık’ ın hazırladığı KPI (Key Performance Indicators) sistemi ile çalışanlarımızın performanslarını ölçüyoruz. Şirket olarak yakın gelecekteki işletme stratejilerimize odaklandık ve bu doğrultuda hedefler geliştirdik. Öncelikli olarak, organizasyondaki tüm işlerin Ne olduklarını ve Nasıl yapabileceklerini adım adım tüm İK fonksiyonlarını kurarak oluşturduk. Bu proje ile KayraGrup ve tüm çalışanları eşitlik ilkesi ile hareket eden bir  İK sistemlerine sahip oldu. Aynı zamanda, işler ve beklentiler; hedefler ve aksiyonlar, değerlendirme kriterleri ve gelişim alanları, ücretlendirme ve gelişim sistemleri, yetenek yönetim sistemleri; kurallar, yönetmelikler, prosedürler, formlardan oluşan tüm İK dokümantasyonu; İşçi sağlığı ve iş güvenliği uygulamaları, organizasyon gözden geçirme sistemleri ve lider geliştirme programları sistemlerimizi yeni baştan yaratmış olduk.

   
Kişisel Markanızı Yaratın!

“Yeteri kadar nedeniniz varsa her şeyi yapabilirsiniz…”

Nasıl kişisel marka olunur?

Bir marka yaratmayı, iki kişinin aşk ilişkisine benzetebiliriz. Birbirine “sonsuza kadar” demiş iki kişinin aşkına.

Prensipleriniz marka değerlerini, karakteriniz marka kimliğini, görünüm ve imajınız logoyu, isminiz ise markanızı belirleyecek. Yani her şey “SİZ” in sorumluluğunuzda. “SİZ”i, yani markanızı ortaya koymak için kullanacağınız, algılanmasını istediğiniz kişilik, marka kişiliğinizdir.

“Kendimize odaklanmalı, içimizden çıkardığımız, sahip olduğumuz, geliştirdiğimiz özellikler ile güçlendirdiğimiz bir konumlandırma ile marka olmalıyız.”

Kariyer için çok çalışmak ve doğru isler yapmak yeterli değil. Başarının yolu kendinizi bir marka olarak görüp, kendinizle ilgili algıları yönetmekten geçiyor.

Odaklanın. Tutkulu olun…

Kararlı olun… Vazgeçmeyin…

Sadeleşin, açık ve net, Anlaşılabilir olun

SİZ kimsiniz?

Öncelikle neye sahip olduğunuzu bilmelisiniz.

İnsanlar neden sizi tercih etsinler?

Kişisel markanızı yaratmak için yapılması gerekenler:

Ne, Niçin, Nerede, Nasıl, Ne zaman, Kim ???

Markalaşma formülünü bu sorularla besleyerek kurguluyor ve yaşama geçiriyoruz.

“Hayal gücü, bir insanın en yükseklere uçurabildiği uçurtmadır.”

Benim kişisel marka olma formülüm:

Kendini Keşfet, Kendini Tanı, Hayal Kur, Hedef Belirle,

Önceliklerini Seç, Eyleme Geç,

Gelişimini Sürdür, Kontrol Et, Uyum Sağla, Eyleme Devam Et,

Paylaş, Kontrol Et, Dengeyi Koru, Hayal Kur, Yola Devam Et…

Markalaşın. Satılan değil, alınan şey markanız olsun. Yaşamda başarılı olmak istiyorsanız, kendinizi bir marka olarak kabul edin ve buna göre davranın.

Kendinizi bir marka olarak düşünün.

Markanızın adı, sizin adınız “Ben”

· Kendinizi nerede görüyorsunuz

· Kendinizi nerede ve nasıl görmek istiyorsunuz?

· Markanızı güçlendirmek için neler yapmanız gerekiyor?

Üzerinde çalışmanız gerekenler;

Markanızın değerleri

Markanızın mesajı

Marka kişiliği

Marka imajı

Marka, hedef kitlesi/müşterisi/kendisine vaat sunar.

Bir marka “hedef kitlesine/müşterisine/kendisine” ne sunar/sağlar?

Yarattığınız izlenim veya sunduğunuz “hizmet/ürün” algılama da nerdedir.

En az 3 kişi ile kontrol edin.

Sizin görmek istediğiniz, yaratmak istediğiniz izlenim

Çevrenizin İzlenimleri

Sizin gördükleriniz

KİŞİSEL MARKANIZI YARATMAK İÇİN;

Markanız, kariyer hedefleriniz ve imajınız konusunda danışmanlık, koçluk desteği alabilir, yolculuğunuzu keyifli ve huzurlu hale getirebilirsiniz.

Yaşamdan istediklerinize “kendinizi ve kaynaklarınızı iyi kullanarak” kısa sürede ulaşabilirsiniz.

“Yeteri kadar nedeniniz varsa her şeyi yapabilirsiniz…”

http://www.pazarlamamakaleleri.com/kisisel-markanizi-yaratin/#more-579